Become a Virtual Tourist Member Today!  Sign Up for Free | Sign In

Odessa Travel Forum

Search:
Email to Friend | help
Odessa
Click to get the inside scoop from
real travelers here at VirtualTourist.

VirtualTourist Forums

Travel Forums
Get Odessa travel and vacation advice from over 1,000,000 VirtualTourist members. Post a Odessa travel question and get unbiased, timely answers and insights from real travelers and Odessa locals.

Back to Odessa Forum

Forum Question Posted By: Replies:
Odessa visiting Odessa
Posted: Sun September 2, 2007 07:53 PM UTC
Hello, we are visiting Odessa only for one day on 10 Septemb. Where can we find a tourist guide who shows us the most interesting places for about 6 hours? Must speak English. ( we are from Holland)

may be a student? thanks.
spelt
Click Picture to enlarge.
4 replies

[Reply]

Odessa Re: visiting Odessa
Posted: Mon September 3, 2007 03:21 AM UTC
Een oekrainse vriendin van mij woont in Odessa en ze spreekt zelfs nederlands. Ik kan kijken of ze tijd heeft.

Was this reply helpful?yes no 

Mique
[Reply]
Posted: Mon September 3, 2007 08:26 AM UTC
Dat zou heel mooi zijn als zij ons kan gidsen en de mooie dingen van Odessa kan laten zien. Wij zijn daar op 10 Sept. en denken van 11.00 tot ong 16.00- 17.00 uur daar rond te willen kijken. We zijn met 2 echtparen. Zou dat lukken? Ik hoor het graag
groet, Spelt

spelt
[Reply]
Posted: Tue September 4, 2007 03:34 AM UTC
Hoi,

Ik ga proberen om Elena te bereiken maar weet niet of ik dat voor de 10e kan doen (ik woon op het moment zelf in Birma). Heb wel een mobiel nummer van haar en dat kun je proberen +380506527716. Zeg dat je het van mij hebt (Sandra en vermeld de hospitality club) en dan zal het wel goed zijn.

Ze is erg aardig en weet veel van Odessa.

Veel plezier en zodra ik meer weet, mail ik.

Sandra

Mique
[Reply]
Posted: Wed September 26, 2007 09:50 AM UTC
Bedankt voor je moeite, de tijd was te kort, omdat we al eerder vertrokken.

We hebben Odessa zelf te voet bekeken en zijn onder de indruk van de stad en de trotse en mooie mensen die er rond lopen

groet

spelt
[Reply]
Pages: 1

Find:        Matching:  Advanced
About VirtualTourist |  10 Great Things to Do On VirtualTourist |  Contact Us |  Advertising on VirtualTourist |  Press Center |  Help |  Travel Tools |  VT Gear |  VT Chat |  Local Merchant Login |  Search, Compare, Book Travel - OneTime.com | User Agreement |  Privacy Statement
Virtual Tourist® ©1994-2008 VirtualTourist.com, Inc. All Rights Reserved.