Become a Virtual Tourist Member Today!  Sign Up for Free | Sign In

Durban Travel Forum

Search:
Email to Friend | help
Durban
Click to get the inside scoop from
real travelers here at VirtualTourist.

VirtualTourist Forums

Travel Forums
Get Durban travel and vacation advice from over 1,000,000 VirtualTourist members. Post a Durban travel question and get unbiased, timely answers and insights from real travelers and Durban locals.

Back to Durban Forum

Forum Question Posted By: Replies:
Durban Suche dringend Kontakt zu Deutschsprachigen in Durban/Bluff - Brighton Beach
Posted: Fri November 17, 2006 10:26 PM UTC
Hallo,

Ich bin eine 32 Jährige junge Frau aus Bayern und suche dringend Seriösen Kontakt zu Deutschsprachigen Personen in Durban.
Ich habe ein kleines Privates Problem und suche jemanden der ebenfalls Seriös ist aber auch verschwiegen ist denn ich müsste dir einiges erklären was und warum ich was will.
Ich bräuchte einfach einen Verbündeten der sich in Durban Brighton Beach auskennt.
Falls jemand Interesse hat sollte sich doch bitte bei mir melden, unter meiner privaten E-Mail-Adresse.
Mein Problem hat nichts in einem Forum zu suchen, sollte also nicht für die Öffentlichkeit sein.

Ich bin aber sehr schlecht in Englisch…
und arbeite mit einem Übersetzungsprogram das nicht sehr gut ist

Gruß aus Bayern

Nic

E-Mail-Adresse:
3152-156@online.de
Hofbraeuhaus
Click Picture to enlarge.
1 reply

[Reply]

Durban RE: Suche dringend Kontakt zu Deutschsprachigen in Durban/Bluff - Brighton Beach
Posted: Mon March 19, 2007 07:52 PM UTC
hallo
hun i dont speak german but read it well.tho i cant help u my husband might be able to as he is dutch n speaks both languages.so if ur still here n need help email me at jlvzon1965@hotmail.com.
regards
homegirl

Was this reply helpful?yes no 

HOMEGIRL1965
Click Picture to enlarge.
[Reply]
Pages: 1

Find:        Matching:  Advanced
About VirtualTourist |  10 Great Things to Do On VirtualTourist |  Contact Us |  Advertising on VirtualTourist |  Press Center |  Help |  Travel Tools |  VT Gear |  VT Chat |  Local Merchant Login |  Search, Compare, Book Travel - OneTime.com | User Agreement |  Privacy Statement
Virtual Tourist® ©1994-2008 VirtualTourist.com, Inc. All Rights Reserved.