Valparaíso Travel Answers

change location

Pontificia Catolica unversidad de Valparaiso

by Valpohopeful Online Now Apr 18, 2008 at 1:56 PM

Soy estudiante de Los Estados Unidos y quiero que estudiar en chile. Lei mucho sobre Chile y estoy seguro que el paiz es un lugar muy interesante, bella, y divertida. Tengo ganas de estudiar en el extranjero pero querria terminar colegio en este universidad. Necesito informacion sobre los requistos (notas) de la universidad y tambien si es possible a asitir. No estoy seguro pueda vivir con un familia antrifiona pero quiero a. Se que espanol Chilean es muy diferente y dificil pero querria poder hablar la lengua. Todo la ayuda es apreciada.

I am a student in the united sates and would like to study in chile. I have read a lot about Chile and am certain that the country is a very interesting, beautiful and fun place. I have a strong urge to study abroad but would like to finish college in this university. I need information about the university requirements (grades) and also if it is possible for me to attend. I'm not sure if would be able to stay with a host family but want to. I know chilean spanish is very different and hard but i would like to be able to speak the language. All the help is appreciated.

Quote & Answer
1 Answer
Your Answer
Advanced Editor View Guidelines