Machu Picchu Travel Answers

change location

Looking for the Inca jewelry store just before the warm springs Aguas Calientes ticket booth

by sjhammer Online Now Jun 18, 2012 at 9:26 PM

I am trying to contact the owner of an Inca jewelry store which is probably the 3rd or 4th store on the right just before the ticket booth to the warm springs pool. I think the store is on Av. Pachacutec, but not certain. However, the owner is about 45 years old, and has long black hair, and he hand makes the silver jewelry. It is a large jewelry store where most of the jewelry is in lighted glass cabinets. He had several "Inca calender bracelets" which I would like to purchase. Can you help me get his email address, or his phone number and the name of his store? Thank you,

Estoy tratando de ponerse en contacto con el propietario de un almacén de la joyería inca, que es probablemente la tienda 3 o 4 a la derecha justo antes de la taquilla a la cálida piscina de aguas termales. Creo que la tienda está en la Avenida. Pachacútec, pero no seguro. Sin embargo, el propietario es de unos 45 años de edad, y tiene el pelo largo y negro, y que la mano hace que la joyería de plata. Se trata de un gran almacén de la joyería, donde la mayoría de la joyería está en vitrinas iluminadas. Él tenía varios "Inca pulseras calandria" que me gustaría comprar. ¿Pueden ayudarme a conseguir su dirección de correo electrónico, o su número de teléfono y el nombre de su tienda? Gracias,

Steve Hammer
STEVEN_J_HAMMER@YAHOO.COM

Quote & Answer
0 Answers
Your Answer
Advanced Editor View Guidelines